[linux-ileri] Re: sendmail virtusertable

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 12:53:46 EDT

    slm,
    bu cevabin gelicegini tahmin ettigim icin cok fazla domain varsa nasil
    olur demistim.
    Bu cozumu sendmail yazmis virtualhosting sayfasinda.
    her bir domain icin ayrica eklemen gerekecek bunlari.Buna bakmistim ama
    iyi bir cozum gibi gelmiyor.
    Ufak tefek hatalar veriyor bu cozum ve idaresi daha zor.

    tsk