[linux-ileri] Apache Dizin Erişim Şifre Değiştirme

---------

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 04:52:08 EDT

    Merhabalar;
    ".htaccess" ve ".htpasswd" kullanarak apache web sunucusu üzerinde belirli
    bir dizine erişim için kullanıcı adı ve parola sorgulaması yaptırdım.
    Kullanıcılarada birer kullanıcı adı ve şifre tathsis ettim.

    Kullanıcıların kendi şifrelerini web üzerinden güvenli bir şekilde
    değiştirebilmelerini nasıl sağlayabilirim?

    Geçen hafta konuyla ilgili arkadaşlar "HTAdmin" programını önerdi fakat
    benim işimi görmüyor. Bu program yöneticiler için geliştirilmiş.

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    Cihan...