[linux-ileri] Apache Dizin Erişim Şifre Değiştirme

---------

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Tue 16 Sep 2003 - 02:53:22 EDT

    Merhabalar;
    ".htaccess" ve ".htpasswd" kullanarak apache web sunucusu üzerinde belirli bir dizine erişim için kullanıcı adı ve parola sorgulaması yaptırdım.
    Kullanıcılarada birer kullanıcı adı ve şifre tathsis ettim.

    Kullanıcıların şifrelerini web üzerinden güvenli bir şekilde değiştirebilmelerini nasıl sağlayabilirim?
    Aklıma bir kaç yöntem geldi, fakat güvenirliği beni tatmin etmedi.

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    Cihan...