[linux-ileri] DVD-R ile RH9'da yedekleme

---------

From: Necati Keseci (necati@polaris-ltd.com.tr)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 04:32:59 EDT

    Selamlar,

    File server olarak kullandigim RH9 makinasinda dvd-r ile yedekleme yapmak
    istiyorum. Aldigim yedeklerin birebir dosya formatinda olmasi gerekiyor. Yani
    arsivlenmis, backup dosyalari seklinde istemiyorum (ama bunu da bilgi olarak
    ogrenmek isterim, tar falan). Cünkü aldigim yedeklerden gerektiginde winxp
    lerden okuma yapilabilecek. Aslinda bu isi bir süredir win2000 file serverden
    yapabiliyorum ama o server artik 2.linux file server olacagindan yedeklemeyi rh9
    da konsoldan yapabilmeliyim. Ayrica yedeklenen dosyalari icerik olarak
    compare/verify edebilmem gerekiyor. Sadece dosya buyuklugu ve tarih
    karsılastırması yetmiyor. Belki isin bu tarafini yazabilirim ama haziri varsa ..
    :)

    Destek olabileceklere tesekkürler.
    Necati Keseci