[linux-ileri] Re: "crc error"

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 12:12:16 EDT

    Evde 32 MB Ram/Pentium 100 bir PC uslu uslu NAT yapiyor :-)
    Ayni zamanda acizane disariya web server (buyuk dosya gondermek
    yerine buyrun buradan alin diyorum)
    Uzerinde slackware calisiyor. Redhat'ten daha iyidir. Daha kolay kuruluyor.
    Daha pratik. Bu kadar reklamdan sonra gelelim CRC'ye

    Google aciyorsunuz. Arama kismina:

    crc error linux

    yaziyorsunuz. Sonra ister kendinizi sansli hissedin ister arayin. Ilk
    gelen satir cevabiniz olacaktir.

    Ihtimal:
    Disketleri yazarken kullandiginiz RAWRITE hatali yaziyor.
    Bu yuzden ne yazarsaniz yazin hata verecek.

    Cozum:
    slackware 9 iceren bir ftp yansisindan rawrite indirin ve onunla
    yazin bir de...

    Saygilar.
    Umut