[linux-ileri] "crc error"

---------

From: Ozan K. Bekmezci (ozan@bekmezci.net)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 11:28:54 EDT

      Herekeze iyi gunler,
     24 MB RAM'li ve Cyrix 586 (100MHz) islemcili bir bilgisayara Linux yuklemeye calisiyorum. Sadece text ortamda kullanilacak ve web-server amaciyla kullanilacak. Sistem CD'den acilamadigi icin acilis disketi ile baslatiyorum. RadHat 7.1 ve Debian 2.2 yuklemeyi denedim. Ikisinde de yukleme programi calismadan cok once
    "

    crc error

     -- System halted.

    "

    seklinde bir mesaj verip duruyor.

    CRC nedir? Bu hata neden kaynaklanir? Ne yapmam lazim?

    Simdiden tesekkurler,
    Ozan K. Bekmezci