[linux-ileri] Re: Bunu nasıl yapabilirim

---------

From: Yalcin Cekic (yc@eng.bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 08:18:07 EDT

     Selam Yusuf,

     Lilo icin yanit:

     Ornek: Mandrake 9.1'i yukle lilo kullanacagim de.
     Digerlerini yuklediginde boot manager yukleme (eger
     yukleme secenegi yok ise diskete yukleyecegim de)

     Mandrake'den boot et

     diger isletim sistemlerinin /boot 'un bulundugu partitionlari
     root'a /suse82 /rh90 /gelecek2 ... diye mount et

     liloyu asagidakine benzer modify et.
     (ben ikinci sistemi /x diye mount ettim, label'lari kendine gore
     degistir)
     ve
     lilo komutunu calistir.
     is tamamdir..

    **********************************
    boot=/dev/hda
    map=/boot/map
    install=menu
    vga=normal
    default="linux"
    keytable=/boot/us.klt
    prompt
    nowarn
    timeout=100
    message=/boot/message
    menu-scheme=wb:bw:wb:bw
    image=/boot/vmlinuz-2.4.21-0.25mdk
            label="linux-nonfb"
            root=/dev/hdb1
            initrd=/boot/initrd-2.4.21-0.25mdk.img
            append="devfs=mount hdc=ide-scsi acpi=off"
            read-only
    image=/x/boot/vmlinuz
            label=ML91-2
            root=/dev/hda5
            read-only
            optional
            vga=788
            append=" quiet devfs=mount hdc=ide-scsi acpi=off"
            initrd=/x/boot/initrd.img

    Y.C