[linux-ileri] Bunu nasıl yapabilirim

---------

From: Yusuf Öner (yoner@guvener.com)
Date: Fri 09 May 2003 - 07:13:19 EDT

    Merhaba
    Aynı diske Suse 8,2 Redhat 9 Gelecek 2,0 Mandrake 9,1 Lindows yükleme istiyorum

    bunları yükledikten sonra açılış ekranında en son hangisini yüklediysem onun ekranı geliyor diğer seçenekleri göremiyorum.

    Mandrake ile liloyu ayarlamaya çalıştım fakat suse kernel risc veriyor redhat takılıp kalıyor bunları aynı diske nasıl yüklerim. ne yapmam lazım