[linux-ileri] Re: NAT veya masqueraiding ??

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 08:52:48 EDT

            Yapmak istedigini dogru anladiysam transparent proxy kurmaya
    calisiyorsun. Yani ben clientlarda hicbir ayar yapmayayim ama hepsi
    squid uzerinden internete ciksin. Bu is icin en mantiklisi redhat
    makinaya bir ethernet daha takip ethernetin birini router'a ikincisini
    ic networke baglamak. Bu konuyla ilgili daha ayrintili bilgiyi gruba
    daha once atilan mesajlarda bulabilirsin. (Bir aralar bende ugrasmistim
    :))=20