[linux-ileri] usb fare kilitleniyor

---------

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 12:04:35 EDT

     Merhaba, herkese iyi çalışmalar, Suse 8.2 kullanıyorum, aslında bu
    problemlebaşka dağıtımlarda da karşılaşmıştım, özellikle sistemde bira ayarı
    değiştirdikten sonra (örneğin yast2 ile bir paket yükledikten sonra) sistem
    konfigurasyonu yeniden yazılırken ya da bilgisayar açılırken usb'den bağlı
    olan fareyi oynatırsam fare artık tepki vermemeye başlıyor. Microsoft
    opticalmouse kullanıyorum. /var/log/messages içinde usbdevfs:
    USBDEVFS_CONTROL failed gibi bir çok mesaj buluyorum google dan aratmama
    rağmen uygun bir çözüm de bulamadım. Sürekli fare takılacak tedirginliği de
    hoş değil. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.
    MSN 8 with e-mail virus protection service: [1]2 months FREE*

    --- Links ---
       1 http://g.msn.com/8HMEEN/2740??PS=