[linux-ileri] Re: usb fare kilitleniyor + baslamiyor

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 12:14:32 EDT

    Benzeri bir durum icin de ben yorum yapayim.
    Benim USB farem takriben 10-15 saniye oynatmazsam
    calismaya baslamiyor. Donanim ekleyip cikarmadigim
    icin durup dururken kilitlenme yasamadim.
    Ama bazen baslamayabiliyor X calistiktan sonra...

    Ayni baslik altinda listelenebilir dedim.

    Saygilar.
    Umut

    ar.=20