[linux-ileri] UDMA

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 29 Aug 2003 - 04:13:03 EDT

    Selamlar,

    UDMA yi RH 7.2 nin kernel begenmiyor. Kurulumda partition check diyip
    orada waiting for DMA diyerek cakiliyor.

    Fdiyerek cakiliyor.

    F4 ile kernel parametresi girmek uzere rotayi degistirdim.

    linux ide=nodma text olaraktan kuruluma gecis yaptim.

    Dil secimi OK
    Klavye secimi OK

    Ama sonrasinda beklemedigim birsey oldu.

    "What type of media contains the packages to be installed?" diye sordu
    asagidaki secenek "Hard Drive"

    Yani CD-ROM yok :(

    ide=nodma kullandigim icin oldugunu dusunuyorum.

    Bu konuda bir fikri olan var mi?

    NOT : RH 9.0 sorunsuz kuruluyor.. Ama bana 7.2 lazim.