[linux-ileri] Re: COZULDU Re: Slackware 9.0 - AIC 7901 adaptec

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 10:29:20 EST

    sinan sen ugrasmadan ben sana cevabini vereyim
    slack 9.1 cd si ile kurulum gerceklestirdim ve sorun cikti
    kernel panic veriyor direk ...
    zaten bir kernel la aciliyor makine ... bu da vmlinuz ile
    ki sorun burda cikiyor

    neyse mesele benim ustume odaklasti ama :)
    sorunu olan ben degilim aslinda ...
    ben redhat kurarak bu sorunu cozdum nitekim :P
    ki redhat yuklu sistemleri hic sevmem ...

    onceden belirttigim gibi benim icin onemli bi sunucu degildi
    zamanim yeterli olmadigi icin ve de bir sunucyu aktif hale getirmem
    gerektigi icin en kolay cozumu yani redhat i kurdum ...

    neyse mevzuyu uzatmamak gerektigi kanisindayim

    yani sinan sorunu olan ben degilim ve sorunun cevabi olarak ta adres ben
    degilim :)