[linux-ileri] Re: Slackware 9.0 - AIC 7901 adaptec

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 10:19:52 EST

    Hmm saolun doruk bey
    yalniz default kernel yani /boot/vmlinuz u kullaniyorum kurulum sirasinda
    ha derseniz ki bu default kernel da yani vmlinuz da bu surucu desteksiz
    geliyor ... ki benim de gorusum bu yonde .. kabulum

    ha dediginiz gibi ... farkli kernel seceneklerini incelemis veya secmis
    olsaydim acilabilirdi evet ...

    fakat sunucuyu alel acele kurup aktif hale getirmem gerektigi icin cok fazla
    kurcalayamadim .. ve sorunu redhat kurarak cozume kavusturdum ..
    ozunde makine sadece yedek alicak .. onun disinda hic bir internet
    servisciligi yapmayacak ...

    sanirim default kernel da scsi ile ilgili bir destek yok ...