[linux-ileri] mysql baglanti sorunu

---------

From: juvemail (juvemail@mynet.com)
Date: Thu 23 Oct 2003 - 02:08:05 EDT

     Merhaba bir arkadasimin sorunu varmis mysql de yeterli bilgim olmadigindan
    yanit vermedim yardim ederseniz sevinirim sorun asagida yaziyor kullanici
    bilgilerinde hata yok Ya benim soyle bir problemim var... Bizim abtis
    projesinde Mysql kullaniyoruz... Ve son zamanlarda verilerin artmasindan
    dolayi surekli Database access denied, Check your configuration seklinde bir
    hata aliyoruz... bu konuda ne yapabiliriz Bunun disinda bu probleme yol acan
    ne olabilir