[linux-ileri] Re: p4 veya xeon icin linux

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 01 Oct 2003 - 08:56:29 EDT

    On Wed, 1 Oct 2003 02:53:23 -0700 (PDT)
    hasan can <cferamus@yahoo.com> wrote:

    > Linux dagitimlari genelde 386 larda calisabilecek
    > sekilde dagitiliyor. acaba p4 icin optimize edilmis
    > veya xeon icin free bir linux dagitimi varmi. ucretli
    > de olabilir.

     Gentoo, Sourcemage, Onebaselinux gibi dagitimlar bu amac icin uretiliyor. Siz dagitimi kurarken biraz iskenceli de olsa butun paketleriniz mimarinize uygun olarak derleniyor.

     LFS (linux from scratch) ile kendi dagitiminizi olustururken de optimize edebilirsiniz.

     Slackware gibi yalin bir dagitimi az paketle kurup uzerine kullanacaginiz programlari kendiniz derleyip kernelinizi de optimize edebilirsiniz (ben bu aralar boyle yapiyorum).

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>