[linux-ileri] Re: LTSP:OpenOffice menuleri yavas aciliyor

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 15:43:09 EST

    * Burhan Hanoglu <burhan@ideefixe.com> [2003-11-18 22:25:48+0200]
    > Asagidaki baglantidan sorunun kaynagini buldum. Aslinda orada tam sorunu
    > belirtmemisler ama Xserver+klavye duzeni hakkinda konusmuslar:
    > "OpenOffice, her menu acildiginda en_US klavye duzenine gore font
    > yuklemeye calisiyor ve yukleyemeyince de, yine her defasinda hata mesaji
    > olusturuyor." (tercume hatasi olabilir)
    >
    > Ben de TR klavye kullanabilmek icin yaptigim degisiklikleri geri aldim
    > ve sorun duzeldi. Degisiklikleri geri almadan, sadece lts.conf
    > dosyasinda "XkbLayout = en_US" yapinca da OpenOffice duzgun calisiyor.

> [...]

    Sorun xkb kaynakli ve Turkce klavye icin xkb'yi kullandiginiz anda
    hortluyor. Diger bir husus bu bug milestone 1.1.1 kodlarinda fix
    edilmis olarak gozukuyor. OO gibi devasa bir yazilimda (mozilla'da
    oldugu gibi) nigthly build kurma sansiniz da yok saniyorum. Bug
    report'ta dogrudan gecici bir cozum onerilmemis ama Turkce klavyeyi xkb
    yerine xmodmap ile eski usul yuklemeyi denermisiniz? Yani XF86Config'de
    klavyeyi en_US olarak su anki haliyle muhafaza edip Turkce xmodmap'i
    yukleyeceksiniz. Turkce xmodmap dosyasi icin burada dogrudan bir link
    veremeyecegim. Googla'da aratirsaniz tonla bulacaginiza eminim.

    --
    roktas