[linux-ileri] Re: LTSP:OpenOffice menuleri yavas aciliyor

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 11:10:57 EST

    P3 450-256 MB RAM'li bir makinaya RH9 yukledim, uzerine de LTSP yukledim
    ve test ettim.

    (Sunucudaki RH9'un update'leri yapildi. Yeni makinedeki RH9'u ise update
    etmedim. Aralarindaki config farklari; update olayi+IP adresleri)

    SONUC:

    -Gercek LTS sunucu, 10 Mbps HUB ile sadece 1 terminale bagli iken,
    OpenOffice'de menuler cildirttirma derecesinde yavas.

    -Gercek sunucu ile ayni konfigurasyona sahip olan denemelik LTS sunucu,
    ayni 10 Mbps HUB ile (ve ayni network kablosu ile) sadece 1 terminale
    bagli iken, OpenOffice (dogal olarak) daha yavas calismakla beraber,
    menuler gayet duzgun aciliyor.

    Saygilar.
    Burhan Hanoglu