[linux-ileri] Re: LTSP:OpenOffice menuleri yavas aciliyor

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 05:27:38 EST

    Selam,

    > Acikcasi sorun biraz network hizindan kaynaklaniyor ancak daha once de
    > ayni thread icerisine yazdigim bir yanitta acikladigim gibi, sorun
    > aslinda OpenOffice'in kendisinde. Alternatif birseyler (Abiword,
    > Gnumeric vs) denenmeli diye dusunuyorum.

    OpenOffice in 2.6 kernellarda sched_yield kullanimi ile bilenen
    sorunlari vardi. Hos cok agir yuk altinda ben denemedim ama vardi fakat
    fix edilmisti.

    Alternatiflere katiliyorum ama enteresan geldi acikcasi bana. Enver not
    alalim istersen.

    Siz yine crosscable ile bir deneme yapin lutfen. OpenOffice1.1 e upgrade
    etmis oldugunuzdan da emin olun.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part