[linux-ileri] Re: LTSP:OpenOffice menuleri yavas aciliyor

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 04:54:50 EST

    On Mon, 2003-11-17 at 23:35, Enver ALTIN wrote:
> [...]

    Hayir. Mozilla, Evolution, GIMP son derece hizli.

    Ayni derecede olmasa da yavas.

    > Acikcasi sorun biraz network hizindan kaynaklaniyor ancak daha once de
    > ayni thread icerisine yazdigim bir yanitta acikladigim gibi, sorun
    > aslinda OpenOffice'in kendisinde. Alternatif birseyler (Abiword,
    > Gnumeric vs) denenmeli diye dusunuyorum.

    Sunucuda local login olup calisinca son derece hizli. Eger ki
    OpenOfice'in kendisinden kaynaklaniyorsa, sunucuda calisirken de yavas
    olmasi gerekmez mi?

    Bu arada,belki en basta belirtmeliydim; K12LTSP 3.1.2 kullaniyorum. Tek
    ethernet, NAT ve IPTABLES calismiyor.

    Saygilar.
    BURHAN