[linux-ileri] sendmail ile bir maili force etme

---------

From: Tanzer GENC (tanzer@arkas.com.tr)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 08:14:10 EST

    Selamlar,
    /usr/lib/sendmail -v -q -C/etc/sendmail.cf komutu ile sendmail spool u force
    edebiliyorum, sistem sirayla mailleri gondermeyi deniyor herhangi bir
    problem yok.
    fakat ben bu isi sirayla degilse mail bazinda yapmak istiyorum.Yani
    spooldaki ornegin qfhAH8BOY30804 ID li mailini gondermek istiyorum.
    Boyle bir islem sendmail de mumkun mudur?

    Tesekkurler,
    iyi calismalar
    Tanzer GENC