[linux-ileri] samba 3 w9x client ve tr karakterler

---------

From: Murat Baris ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Sun 16 Nov 2003 - 17:31:10 EST

    merhaba

    fedora core 1 ile gelen samba 3 ü kurdum. gayet güzel çalışıyor. tek sorunum
    w9x lerden ulaşırken tr karakter sorunu yaşamam. samba 2 ler için bir
    codepage.857 dosyası ile bu sorun hallediliyordu. samba 3 de cp857.so olmuş
    bu. fakat sistemimde ve internette aratmama rağmen bulamadım bu dosyayı.
    bunu nereden nasıl temin edebilirim. kendim derlemem gerekiyorsa nasıl
    yaparım?

    saygılar.