[linux-ileri] Re: bandwith kisitlama

---------

From: Qzmen?= Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 16:11:13 EET

    merhaba;
            gelismis yonlendirme islemleri ile ilgili seminer notunuzu
    okudum.
    anladigim kadariyla kernela adv-root. ip filter gibi destekleri
    verdikten sonra, butun islemler netfilter uzerinde yapiliyor. sanirim
    bazi patchlar da ekliyoruz. Umarim dogru anladim. squid icin olan
    kisitlama ise kazaa v.b. web uzerinden paylasim yapan programlara
    yonelik.
            Eksik ya da yanlis anladigim bir konu var mi sizce???

            Bu arda mrtg yi sadece band akisimizi izlemek icin kullanicam.
    band
    kisitlamak icin olmadigini biliyorum. yanlis anlasilmasini istemem.

            yardiminiz icin simdiden tesekkur ederim. iyi calismalar

    ozmen demirkol