[linux-ileri] Re: nvidia geforce kernel patch'den sonra konsolsorunu

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 14:01:39 EET

    hayde ..
    ben mi anlatamiyorum acaba??
    x sorunsuz gayet guzel bir sekilde calisiyor ...
    arti OpenGL destegini bile sorunsuz kullaniyorum ..
    Sorun ise X windows tan console ekranina gecherken ortaya cikiyor ..

    Arti ben redhat kullanicisi degilim .. ve turevlerini de kullanmiyorum
    Slackware de ben bu sorunu yasiyorum ..
    dier arkadash hangi os kullanir bilmem ..
    ama o arkadasin da anlatmaya calishtighi sorun bu sanirim ..
    X windows ta bi sorun yok ki ...

    Logosunu bile x acilirken goruyorum ..
    yuklenmedighi kanaatine nasil vardiniz
    merak ettim doghrusu ?