[linux-ileri] Re: nvidia geforce kernel patch'den sonra konsolsorunu

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 14:11:15 EET

    Selam,
    Ben nVidia'nın web sitesinteki linux sürücülerini hem RedHat7.3, hem RedHat
    8 ve hem de Gelecek Linux 2 üzerinde kurdum, hepsi de sorunsuz çalıştı.
    Orada kurulumla ilgili gerekli açıklamalar da mevcut. Ayrıca, sizin
    bahsettiğiniz durumda X server çalışmıyor, bu durumda bu sürücüler de
    yüklenmiyor. Sorunun sürücülerden kaynaklanması uzak bir ihtimal.

    BuRHaN HAnoğlu