[linux-ileri] Dns Kaydı

---------

From: Omer Ucansu (o.ucansu@ekinciler.com)
Date: Mon 24 Feb 2003 - 10:45:40 EET

    Selamlar,

    Dmz network yapısında linux üzerinde mail server qmail bulunmaktadır.
    http server ise disarıda tutmak istiyorum.Aynı domain adı ile bu 2 işlemide yapabilirmiyim.
    Yani xxx.com olunca host edilen firmaya yonlensin. ali@xxx.com oluncada benim servere gelsin

    Bunu dns kayıtları ile yapılabilir diye dusunuyorum.Mx kaydını ayarlanırsa?
    Ama bu durumda dns server bende olmayacak.Isp üzerinde olmasımı gerekir.
    Birde DNS server kurmamın bana avantajı nedir.