[linux-ileri] Re: Re: Dns Ve Daha Fazlası...

---------

From: selam 007 (selam007@mail.com)
Date: Sun 29 Jun 2003 - 01:31:22 EEST

    dns deki cname hataları
    ezberden ve uykusuluktan kaynaklanıyor
    :)))

    ama sorunum adsunucusu.virus.net.
    ile niçin çalışmadığı
    ancak şuda varki
    adsunucusu.virus.net diye bir alan tanımlı değil zone larda
    belki sorun bundan kaynaklanıyor olabilir

    benim merak ettğim adsunucusu diye bir alanda tanımlı değilken niçin çalıştığı ?
    ve son olarak
    $ORIGIN tam olarak neyi ifade ettiği?
    ve birde
    @ adsunusucu.virus.net. root.yoruldum.com () ile
    yoruldum.com adsunusucu.virus.net. root.yoruldum.com ()
    aynı şeyleri ifade etmiyormu ?

    Teşektürler

      VrS
      Timu EREN

    Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
    http://www.mail.com/?sr=signup