[linux-ileri] Re: 2 gb Qzeri?= dosya desteği

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 16:47:58 EEST

    Selam ,,

    > Ayrica bu mail tamemen bos olmasin diye ekliyeyim: Bir cozumde nfs
    >ile dosyanin bulundugu harddiski paylastirmak.

    Aslında sorun sadece dosya sistemleri de değil. Kullanılacak programlarında
    gerekli desteği olması gerekiyor. Yoksa siz dosyayı kopyalayın ama onu
    kullanacak program "büyük dosya" desteği olmadan yazılmış olsun bu durumda
    yine dosyayı kullanamazsınız.

    Daha önceki e-postaların birinde dikkatimi çekmişti ext3'ün 2GB'tan büyük
    dosya desteği yok diye. Bu doğru değil. Ext3'te de diğer dosya sistemlerinde
    olduğu gibi bu desteğe sahip. Bu kadar büyük bir dosya kopyalamadım hiç ama
    , ftp ve diğer yöntemler işe yaramıyor ise arkadaşımızında belirttiği gibi
    nfs üzerinden paylaştırıp cp olmadı cat kullanarak kopyalanabilir diye
    düşünüyorum. Ne kadar doğru bilemiyorum , deneme yanılma gerektiriyor.

    Şeref Tufan Şen

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*