[linux-ileri] ext3 journal okunamiyorsa?

---------

From: Ozan Eren Bilgen (mavi@gsu.linux.org.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 21:14:45 EEST

    merhaba,

    makinamda
    /boot hde2 ext3
    /arkoo hde3 ext3
    swap hde5 swap
    / hde6 ext3
    bolumlemeleri var ve redhat 8.0 kurulu.

    bir gun actigimda init sirasinda ext3 modulunu yukleyip hde6'yi rw mount
    edecekken donuverdi. ote yandan konsol aktifti ve klavyeye yazdiklarim
    ekrana cikiyordu. sonra suse cd'sinden recover etmek istesem de hde2 ve
    hde3'u fsck yapabildim ama hde6'da fsck journali okuyamadigini soyluyor ve
    takiliyor. yine de fsck cikmiyor ve ctrl+c'yi de ignore edip bekliyor.

    hde6'nin journal sonlandiricisini kaybedip boyuna okumaya calistigini
    dusunuyorum. mkfs'le formatlamaktan baska yol var mi?

    simdiden tesekkurler.

    -- OE.