[linux-ileri] Re: Turkce belgelendirme (eski konu: glibc)

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 16:04:10 EEST

    Konuyu -sohbet listesine tasiyorum; son kez de -ileri listesine
    cc'leyelim.

    Yorumum asagida:

    On Tue, 24 Jun 2003, Özgür Gürsoy wrote:

    > Burada en azindan benim anlatmaya calistigim sey, turkce belge hazirlayan
    > arkadaslarin, eger birincil amaclari dier insanlara yardimci olmaksa, biraz
    > daha karsisindaki insanlarin bakis acisi da diil, gorus acilarini
    > yakalamanin onemli oldugudur.

    Son 11 ay icinde, 5568 farkli ip'den 17563 kere belgeleri indirilmis
    birisi olarak yaziyorum bunlari:

    Diyelim ki bi belgeyi begenmediniz:
     - Size uzak buldunuz.
     - Anlatim teknigini begenmediniz.
     - vs vs

    Boyle bir durumda ne yapiyorsunuz?

     - "Yazara bak, nasil belge yazmis! At gitsin!"
     - "Ben su kisiye bir e-posta atayim; elestirilerimi soyleyeyim; belki
    dikkate alir"

    Bu ikisinden hangisini soyluyorsunuz? Eger ilki ise durum kotu. O kisi
    ugrasmis, yerine gore gunlerini vermis ve bir belge yazmis iyi niyetle.
    Ama ulasmasi gereken kitleye ulasamamis (okuyana gore). Okuyan bu kisi
    uyarirsa emin olun belge ona gore duzelir tekrar.

    Nacizane gorusum.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ