[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Özgür Gürsoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 15:50:51 EEST

    Burada en azindan benim anlatmaya calistigim sey, turkce belge hazirlayan
    arkadaslarin, eger birincil amaclari dier insanlara yardimci olmaksa, biraz
    daha karsisindaki insanlarin bakis acisi da diil, gorus acilarini
    yakalamanin onemli oldugudur. Hayir, ben belge yazayim, iste altinda adim
    olsun, ama kimse bi sey anlamasin, ben bu dokumanlara bi sey demiyorum.
    Zaten, yazilma amaclari belli. Ben, bu sekilde degerlendiriyorum, ve bu
    tartismanin uzadigini dusunuyorum, turkce dokuman hazirlayan arkadaslara cok
    tesekkur ediyorum ve hepinize basarilar diliyorum. (ppp konusunda bi seyler
    yazmak istemistim, ama sirf acemiler anlasin die, kendime zaman ayirmaya
    calisiyorum, (10 dakikada da yazilirdi));
    Son bir soz, bence linux felsefesi olarak adlandirilabilecek olan kabuller,
    turkce dokuman yazmayi gerektirir.