[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 15:19:24 EEST

    Gorkem Bey,

    Soylediklerinizde haklisiniz. Ancak konustugumuz liste linux-ileri, burada
    yeni baslayanlar
    icin oneriler yok. Ayrica linux-ileri'ye üye olup Debian kullanan
    kullanıcıların cogu
    eminim (CD-ROM okuyucuları ve diskleri hizli ise) 5 dakika icerisinde
    sistemlerini kurup ayarlamalarini yapiyorlardir.

    Diger kucuk bir itirazim da, yeni baslayan birinin, mutlaka, kullanimi ilk
    basta cok kolay gorunen
    dagitimlari secmesinin gerekli olmadigidir. Sonucta kisi kendini bu alanda
    ciddi oranda gelistirmek
    istiyorsa ilk olarak Mandrake kullanmasi da o kadar anlamli degil.
    Farkliliklarin farkinda olmaliyiz.
    Debian soyle soyledir, ancak soyle de zorluklari vardir demenin neresi
    kotu.