[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 14:19:52 EEST

    Selamlar;

        Gentoo kullanın aynı kodun birkaç farklı sürümünü sorunsuz bir arada
    kullanın ( SLOTS) :). Glibc geriye dönümlü bir kütüphanedir problemi
    versiyonlar değilde sanırsam sembolik linkler oluşturuyor olabilir. Kontrol
    etmekte fayda var gibi. Mandrakede (8.2) geriye dönüşte problemler yaşadım
    fakat eski versiyonu kaldırıp yenisini kurmak problemi ortadan kaldırıyor
    ( tabi bu arada statik birşeyler derlemediyseniz )

    Saygılar
    S.Çağlar Onur