[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 12:54:31 EEST

    Abdullah GÜNEY wrote:
    > Red-hat 9.0 kullaniyorum. Ancak bir uygulama icin red-Hat 8.0 daki glibc
    > paketlerini kurmam gerekiyor. Yani bir onceki versiyona geri donmem
    > sozkonusu. Bir kac deneme yaptim ancak basarili olamadim. Bununla ilgili
    > islemleri nasil yapabilirim acaba?
    >

    > Abdullah

      Sistemin glibc sine dokunmayin, cok basiniz agrir.

      RPM paketini kurmak yerine alien programini kullanarak rpm i tar.gz
    haline donusturun. Olusan dosyalari da ornegin /opt altinda bir
    directory icerisine koyun, ve kullanacaginiz uygulama icin de

      LD_LIBRARY_PATH degiskeni dosyalari koydugunuz yeri gostersin.

      Ornegin calistiracaginiz programi baslatirken

      LD_LIBRARY_PATH=/opt/dosyalar ./program

      seklinde calistirin, ya da calistiran script i editleyin.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (t.d.li)