[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Mon 23 Jun 2003 - 14:58:02 EEST

    Onur Kucuk wrote:

    > Sistemin glibc sine dokunmayin, cok basiniz agrir.

    libc ye dokunmak her zaman bir risk tasir.
    Tipki kernel e dokunmak gibi.

    Ama hayat bir risk zaten. :)

    Saka bir yana simdiye kadar debian'da cok
    defa unstable libc guncellemesi yaptim.
    "Henuz" geri donusu olmayan bir noktaya
    hic dusmedim. RedHat in dagilma ihtimali
    daha yuksek tabi.

    Iyi sanslar.......Imran