[linux-ileri] Re: Ynt: ldap ve user group

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 16:39:33 EEST

    Selamlar..

    Outlook'un aradigi semalar, standart sema kapsami disinda. Ayrica bazi degerlerde farkli.

    Buna gore duzeltme yaparsaniz, LDAP serverleri kolayca kullanabilirsiniz. Diger yandan, Outlook client side filtering yapmaz. Bu su demek, LDAP Adres defterini acinca listeyi hemen goremezsiniz. Yani Adress Book Provider ile ilgili bir sorun. Eger karsidaki server Exchange Server ise, o zaman onun connectoru, RPC Cagrilari ile Acilis listesini doldurur.

    Saygi ve sevgiler..

    17 Jun 2003 16:07 EEST tarihinde yazmışsınız:

    > Bende onun üzerinde çalışıyorum şu an.
    SunOne Directory 5.1 var.
    Outlookta new mail-->to> show names from to kısmında eklediğiniz LDAP Sunucuyu görebilirsiniz.Search kriteleriniz doğru ise listeyi döküyor.Fakat bende şu an attribute 'ler üzerinde uğraşıyorum.