[linux-ileri] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Postfix Mail Server

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 15:40:39 EEST

    Selamlar..

    Bence cyrus.. Sonra da gene Cyrus... Ne maildir ne su ne bu.. DB icinde tutuyor.. IMAP'i mukemmel, POP3'te oyle. Guvenligi harika.. Kullanici yonetimi deseniz, ancak bu kadar iyi olabilir..

    Asil onemlisi bunu kurup calistirmayani adminler sinifinda en fazla lamer gibi goruyorlar. Bence herkesin bir tecrube etmesi gerekiyor. 3 aya yakin ugrastiktan sonra LDAP Postfix Cyrus triosunu anlastirmayi becerdim nihayet. Ama calismaya baslayinca hakikaten ne guzel seymis diyorsunuz.. Bence her gercek penguenin denemesi gerekiyor..

    Elbette bu mesaji "Yeni baslayanlar icin bulasilmamasi gereken POP/IMAP serverleri" konusunda bir uyari gibi de alabilirsiniz..

    Saygi ve sevgiler..