[linux-ileri] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Postfix Mail Server

---------

From: İbrahim KIZIL (ikizil@tnn.net)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 15:49:05 EEST

    Verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler.

    Saygılarımla.

    ---- Orijinal Mesaj #1 ----
    Kimden: osman@sabanciuniv.edu
    Kime: linux-ileri@liste.linux.org.tr
    Bilgi:
    Konu: [linux-ileri] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Postfix Mail Server
    Tarih: 6/17/2003 3:41:47 PM
    Merhaba,

    Kullandığınız paketten çıkan ipop3d programı Maildir formatındaki mesaj
    kutularını okuyamaz. Maildir formatı için Courier-IMAP
    (http://www.inter7.com/courierimap.html) programını kullanmalısınız.

    İyi çalışmalar.

    --