[linux-ileri] Re: Postfix Mail Server

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 14:55:33 EEST

    Tue, 17 Jun 2003 14:47:33 +0300 tarihinde "İbrahim KIZIL" <ikizil@tnn.net>
    soyle yazdi:

    > Yeni Postfix'in 2.0.10 surumunu kurdum. Maildir formatını kullanıyorum
    > aynı zamanda. Tek sıkıntım POP3 ile outlook expres'ten mail atabiliyorum
    > her tarafa fakat bir türlü mail alamıyorum.
    E-posta gonderme isini SMTP ile yapiyorsunuz, POP3 ile sadece mesajlarinizi
    cekiyorsunuz.

    Buyuk olasilikla POP3 servisiniz calismiyor.

    > POP3 server olarak --imap-2001a-10.0as-- paketini kullanıyorum. MX kaydı
    > doğru.Kullanıcı Maildir ında mailleri görebiliyorum. Fakat bir türlü
    > outlook expres ten alamıyorum.
    Kurdugunuz bir IMAP sunucusu, POP3 sunucusu degil. Ama icinden ipop3d
    sunucusu da cikiyor olabilir.

    xinetd 'den pop3 servisini aktif hale getirdiniz mi?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694