[linux-ileri] Re: Postfix Mail Server

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 14:55:14 EEST

    Selamlar..

    /var/log/mail/info gibi bir dosyada, postfix'in bunlari ne yaptigini goreceksiniz. Oncelikle buraya bir gozatin.

    Fakat, buradaki asil sorun postfix degil, imap'ten geliyor gibi. Onun loglarini nerede tuttugunu bilmiyorum, ama mutlaka tutuyor olmali bir yerlerde. Bir ihtimalle /var/log/messages icinde.

    Eger pop3 loglarini bulabilirseniz, oradan sorunu ogrenebilirsiniz..

    SAygi ve sevgiler..

    17 Jun 2003 14:38 EEST tarihinde yazmışsınız: