[linux-ileri] Re: Fat32 -> Ext3

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 12:48:33 EEST

    freshmeat.net te gezinirken gördüğüm bir program...
    --->
    http://freshmeat.net/projects/recoveryispossible/

    açıklama ise şöyle; Recovery Is Possible (RIP) is a CD or floppy
    boot/rescue/backup/maintenance system. It has support for a lot of
    filesystem types (Reiserfs, ext2/3, iso9660, UDF, XFS, JFS, UFS, HPFS,
    MINIX, MS DOS, NTFS, UMSDOS, and VFAT) and contains a bunch of utilities
    for system recovery. It also has Ethernet/DSL/cable network support.

    ayrıca http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html adresinde
    otomatik olarak tanıdığı ve kurtarılabilecek olan disk bölümlerini geri
    getire biliyor(korkunçkaya'nın bahsettiğinin aynısı sayılır sadece daha
    az uğraştırıyor diyebilirim :) )

    kolay gelsin

    On Mon, 2003-06-16 at 13:04, R. Tolga KORKUNCKAYA wrote:
    > Oncelikle sadece linux fdiskten partition turunu ext3 yaptinizi
    > ve mkfs.ext3 gibi bir komut vermediginizi dusunuyorum,
    >
    > tekrar fdiske girerek, bolumun dosya sistemi turunu fat32 yaparsaniz
    > tum bilgilerinize ulasirsiniz.
    > Burada kullanacaginiz fat32 turu olarak fdiskde b vereceksiniz.
    >
    > Saygilar...
    > r.tolga

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part