[linux-ileri] Re: Fat32 -> Ext3

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 13:04:44 EEST

    Oncelikle sadece linux fdiskten partition turunu ext3 yaptinizi
    ve mkfs.ext3 gibi bir komut vermediginizi dusunuyorum,

    tekrar fdiske girerek, bolumun dosya sistemi turunu fat32 yaparsaniz
    tum bilgilerinize ulasirsiniz.
    Burada kullanacaginiz fat32 turu olarak fdiskde b vereceksiniz.

    Saygilar...
    r.tolga