[linux-ileri] Re: Fat32 -> Ext3

---------

From: Kerem ERSOY (kerem@sibernet.com.tr)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 12:34:41 EEST

    Iyi de hatirlarsaniz aradasimiz ilk mailinde format attigini belirtmisti. Bu
    arada free block tablalaeri ilk önce Fat32 nin tablolarinin bulundugu
    yerleri thrib etmis olmali... Bence bir recocery ürünü bulunsa bile sadece
    alt directorylerde buluna dosyalarin bir kisminin o da eger FAT tamamn
    tahrib olmamissa kurtulmasi mümkün.. MS ürünleri nedense FAT in 2kopyasini
    tutmakla beraber 2. kopyada pek islem yapamiyor.. Umarim sadece 1. kopya ile
    kurtarmistir arkadasimiz..

    Selamlar,
    Kerem ERSOY