[linux-ileri] Re: Fw: [linux-sohbet] Re: selam

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 14:34:22 EEST

    12.06.2003, 13:18, kadir ulusoy wrote:
    ku> normalde her ıstedıgım sıteye gırıyorum ama ben bazı sıtelere gırılmesının
    ku> yasaklanmasını saglamak ıstıyorum.. mesela su an sex.com a gırebılıyorum bu
    ku> sıteye gırısı yasaklamak ıcın yaptıgım tanım asagıdakı gıbı .. ama
    ku> yasaklamama ragmen gırıyorum..
    ku> acl porno srcdomain "/var/squid/domains.deny"
    ku> acl porno_rev dstdomain "/var/squid/domains.deny"
    ku> http_access deny porno
    ku> http_access deny porno_rev

    http_access allow all veya aginiza nerede cikis izni veriyorsaniz bu
    kuraldan sonra olmali. Squid bu kurallari lineer olarak isler, istek
    ilk uydugu kurala gore islenir.

    kolay gelsin

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr