[linux-ileri] Fw: [linux-sohbet] Re: selam

---------

From: kadir ulusoy (kadir@sonmezholding.com.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 13:18:05 EEST

    pardon sorunu tam anlatamadım sanırım ozur...

    normalde her ıstedıgım sıteye gırıyorum ama ben bazı sıtelere gırılmesının
    yasaklanmasını saglamak ıstıyorum.. mesela su an sex.com a gırebılıyorum bu
    sıteye gırısı yasaklamak ıcın yaptıgım tanım asagıdakı gıbı .. ama
    yasaklamama ragmen gırıyorum..

    acl porno srcdomain "/var/squid/domains.deny"
    acl porno_rev dstdomain "/var/squid/domains.deny"
    http_access deny porno
    http_access deny porno_rev

    domains.denay in icinde sex.com sıtesı var..