[linux-ileri] pam_wheel

---------

From: Derya Sezen (funky@gsu.linux.org.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 18:21:00 EEST

    Selam,

    Belirli bir gruba dahil kullanıcıların su ya authentice isleminin kabul
    gormesini istiyorum. /etc/pam.d/su dosyasina
    auth required pam_wheel.so group=users
    ekledim ama herhangi bir tepki yok, birseyi restart etmem mi gerekiyor,
    newaliases gibi!?!

    Bir de mesela "x" group'unun "y" group'unun haklarına + kendi haklarına
    sahip olmasını istiyorum, yani x'in y'yi kapsamasını, bunu nasıl
    yapabilecegim hakkında fikri olan var mı?

    tesekkurler

    --
    Derya Sezen <funky@gsu.linux.org.tr>