[linux-ileri] Re: NIS yada LDAP yada ?

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 11:51:23 EEST

    Selamlar..

    Biraz ugrasirsaniz, NIS ile de yaparsiniz. Ama baslangicta daha zor gorunmesine ragmen LDAP ile ugrasmaniz daha faydali olacaktir. LDAP calisir hale geldikten sonra cok daha esneklik saglar. Bu arada, dilerseniz, mevcut kullanicliarinizi dogrudan LDAP icin kullanabilirsiniz, DNS Zone, Passwd dosyasi vs. hemen hepsi LDAP icin backend olabilir. Diger taraftan ilerde mesela sadece mail kullanacak kullanicilar, sadece web kullanacak kullanicilar vs. durumlarinda LDAP coktan hazir olmus olacaktir.

    Saygi ve sevgiler..

    06 Jun 2003 12:25 EEST tarihinde yazmışsınız: