[linux-ileri] Re: partition sorunlari

---------

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 13:43:29 EEST

      Selam

      Redhat için bunu yapmak çok kolay İlk cd yi takın klasik nextlerle devam edin. Bir yerde üç seçenek karşınıza çıkacak sizin seçeceğiniz yalnızca uzmanlar için önerilen elle bölümlendirme yapmak için fdisk seçeneği. İşte burada her tür manüplasyonu yapmak için herşeyi bulacaksınız (sektörlerin başlangıç ve bitiş noktalarıda dahil.) Redhat 7.1, 7.2, 7.3 de fdisk seçeneği var 8.0 ve 9.0 için var mı bilemiyorum.

       Saygılar

       Orhan Günalan