[linux-ileri] Apache/Domain/Session problemi

---------

From: Ali (serenadali@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 14:09:24 EEST

    Merhaba ;

    Apache ye yeni bir domain ekledim. Bu domain(yeni) daha önceden var olan bir domain den kopyaladım. Yine konfigurasyonunuda aynı şekilde kopyalayıp ekledim. Access log ve error log dosyalarını yeniden oluşturdum. Değişiklikleri yaptım.
    Scripti çalıştırdıgımda session atmadıgını gördüm. Yani session çalışmıyor. Hata da vermiyor loglardada bir sey görünmüyor.

    Nerede hata yapmıs olabilirim?