[linux-ileri] Postfix ve IMAP...

---------

From: İbrahim KIZIL (ikizil@tnn.net)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 12:03:24 EEST

    Merhabalar,
    10 lokasyonlu bir merkez ve her merkezde exchange server var.
    Internette duran bir exchange üzerinde smtp alıp veriyoruz. Tüm exchange
    'ler merkezde duran bir exchange ile haberleşiyor ve herşey bunun
    üzerinden gelip gidiyor.Bu sistemi tamamen Postfix ile nasıl
    yapılandırırım. Global adres listide istiyorum tabiki.Exchange'de site x400
    connectorleriyle haberleşiyor.Postfix'de bu işlemleri nasıl yaparım.Mail
    client'ı ise outlook 2000.IMAP Server olarakta önerilerinize bekliyorum.

    Saygılar.